Startside arrow Artikler arrow Ting endrer seg i ur-bransjen og vi er med.
søndag 19. november 2017
Ting endrer seg i ur-bransjen og vi er med. Skriv ut E-post
tirsdag 06. januar 2015
Hva har vi lært i 2014?
Er urmakerfaget og urbransjen i ferd med å gå sine egne veier?
Henger faget og urbransjen med i utviklingen som nå kommer?
Hva vil fremtidens ungdom ha på sine håndledd?
Mye tyder på at smart-watch kommer over hele den multielektroniske linjen og at vi får en retrostil tilbake til den mekaniske gode klokka der markedet for dyre ur fremdeles er stort.

 http://www.watchpro.com/17252-things-we-learned-in-2014/

Hvor mye valuttasituasjonen nå har å si for dette, vet vi ikke, men alle importvarer fra Sveits til Norge blir vesentlig dyrere nå. Optura, som en av de største urgrossister i Norge, har gitt beskjed om ca. 10% prisøkning fra 2015.

Det ser ut som om vi nå skal være meget forsiktige med å nedvurdere betydningen av Smart-Watch, I-Watch, Apple-Watch etc. når BMW-fabrikken nå lanserer Smart-Watch til sine biler, betyr det mye.

http://www.watchpro.com/17229-bmw-uses-smartwatch-app-for-auto-parking-system/

http://www.watchpro.com/17263-ces-2015-the-latest-smartwatches-in-las-vegas/
 
< Forrige   Neste >

Ansvarlig for nettsidene: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser, du må slå på Javascript for å kunne se den. , Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser, du må slå på Javascript for å kunne se den. , Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser, du må slå på Javascript for å kunne se den. , Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser, du må slå på Javascript for å kunne se den.